Cafeteria cu autoservire premium

Proiect: Cafeteria cu autoservire

Suprafata: 1000mp si 500 locuri

Design interior: Aurelia Filip si Radu Filip, Studio House Line

Arhiviz: Dan Andrita

Branding: Revolver Comunication

 

Piata serviciilor de evenimente din Bucuresti este bine segmentata si delimitata, printre jucatorii din piata activand ballroom-uri, hoteluri, restaurante si cluburi, unitati individuale dar si de grup, cu un numar ridicat al locatiilor proprii.

 

In contextul exploziei recente a numarului locatiilor destinate evenimentelor festive, concurenta a devenit mult mai acerba atat din prisma pretului cat si a experientei clientilor. Astfel locatiile ce targheteaza un public premium, mai elevat, sunt diferentiate in principal prin prisma decorului opulent si a echipamentele puse la dispozitia clientilor, a accesibilitatii, prin produsele culinare elaborate de echipe cu notorietate si, totodata, a reputatiei si a capitalului de imagine al acestora.

 

Noi incercam sa schimbam acesta paradigma si sa propunem un spatiu versatil si inteligent, adaptat unui public sofisticat si cu un design unic, ce va face usoara diferentierea. 

 

Spatiul destinat cafeteriei, cantina si terasa din fata a cladirii, trebuie sa transmita publicului atat eficienta si calitatea serviciilor, prin structurare, diversitate, fluxuri samd, cat si confortul, intimitatea si emotia unor experiente Movie-like.

 

Un adevarat “hub” al cladirii, spatiul va fi potrivit atat pentru a savura o cafea si produse proaspete de patiserie cu prietenii sau la o discutie de afaceri (tip coffee-shop), pentru un pranz rapid, un pranz relativ mai “slow” tip “VIP”, pentru persoanele ce isi doresc sa beneficieze de mai multa atentie si o pozitionare mai speciala, prin intermediul statiei de live-cooking si optiunea de a comanda o serie restransa de produse a-la-carte.

 

Elementele si decoratiunile cu iz cinematografic, alaturi de configuratia si denumirile produselor si a meniurilor, vor induce clientilor experienta cinematica sugerata de brandul cladirii si vor confirma factorii diferentiatori, oferind totodata o alternativa placuta si inedita de a petrece timp in locatie.

 

La nivel vizual, spatiul destinat cafeteriei trebuie sa includa atat elemente specifice functionale si de confort dedicate activitatilor (coffe-shop,cantina, bistro), cat si elemente vizuale si de decor specifice industriei cinematografice, foto-corners ad-hoc, spatii potrivite pentru “instagramare” si un iluminat adecvat.

 

Spatiul trebuie sa transmita intimitate, caldura, sa aiba un aer usor boem de creatie cinematografica.

Category
Centre de evenimente, Comercial, Portofoliu