Prime Time extensie cu etaj

Restaurant: Autoservire

Design  concept: Aurelia Filip studio House Line

Branding: Revolver Comunication

Locatie: Bucuresti

Suprafata: 1000mp interior si 1200mp exterior

Data: 2020

 

Pentru operatorii din domeniul HoReCa designul este un mod unic de a transmite un mesaj cu impact puternic, de a se pozitiona strategic in piata din ce in ce mai dinamica, de a fideliza clientii si de a crea hype in jurul propriului brand si o comunitate solida, unita de acelasi valori.

 

Desigul din industria de hospitality ne testeaza limitele si ne provoaca mereu sa gestionam spatii si bugete din ce in ce mai mari. Ne bucuram de ani de experienta si in domeniu si zeci de clienti multumiti. Totusi, zi de zi invatam si ne adaptam intr-o industrie in continua schimbare si cu nevoi din ce in ce mai complexe.

 

Pentru proiectul  Cafeteria am creat o extensie a spatiului interior ce avea initial 450 mp  si o capacitate de a sustine 120 oameni  pentru a ajunge la 1000mp si o capacitate de 500 de persoane simultan. Este vorba de un restaurant cu autoservire, impartit in 3 zone distincte: linie de autoserivre, terasa  extinsa parter si la etaj un spatiu de relaxare si servire multifunctional cu zona de proiectii.

 

Dintr-o autoservire mica am transformat acest spatiu intr-unul amplu cu o gradina exterioara cu zone de relaxare in natura, atat de necesare in zona de birouri in care este situat business-ul.

 

Spatiile verzi sunt cele care polarizeaza atentia si interesul clientilor mai ales in aglomerarile urbane, sunt acele investitii care nu aduc un profit imediat, dar cresc valoarea unei afaceri si nivelul de implicare al clientului. Noi le recomandam ca investitie, pentru ca pe termen lung aduc in mod repetat clienti doritori de o experienta de calitate.

 

Intr-o epoca in care imaginea pe retelele de socializare este cea care aduce profiturile cele mai bune, noi creem un design instagramabil, pentru ca decizia de a incerca un resturant nou de multe ori se bazeaza pe fotografiile prezentate de prieteni si rude pe retelele de socializare intr-o proportie din ce in ce mai mare, ajungand pana la 75% conform unor studii recente.

 

Un concept instagramabil este o mina de aur pentru promovarea locatiei si a devenit un main focus pt noi in design.

Spatiile exterioare prezinta un mare interes, atat datorita generozitatii acestora (factor important diferentiator), a aerului urban modern ce deriva din amplasamentul intre cladirile de birouri cu arhitectura contemporana, dar si a vizibilitatii acestora. Spatiile exterioare, prin functionalitatea, aspectul lor si peisagistica subliniata prin accente de lumina, vor atrage privirea tuturor trecatorilor si vor completa armonios experienta oaspetilor.

 

Spatiul din fata cladirii, pe langa locurile de parcare absolut necesare, va atrage publicul catre experienta si serviciile cladirii. Astfel vor fi prevazute zone de servire a mesei, zone de cafenea si zone de relaxare (relax & meeting places). Terasa ce va deservi cafeteria va fi, in fapt, o prelungire a acesteia, un spatiu de vara (si nu numai) ce vine in completarea zonei indoor.

 

Proiectul este in derulare si asteptam cu interes sa va surprindem cu un concept inovator pe care l-am gandit atat pentru interior cat si pentru terasa. De la vizualizari arhitecturale, la planuri si detalii tehnice pana la executia finala e o munca ce merita fiecare clipa. Stay tunned!

 

Category
Centre de evenimente, Comercial, Portofoliu